2011-03-30

Hallå alla! Im back!
Jag har varit såå magsjuk.
Ussh och fy. Det har inte varit kul.
Fyfan i förrgår fick jag inte ens behålla vatten.
Och jag har haft så ont i kroppen, natten måndag-tidag gjorde det på riktigt ont att ligga ner. Stenkonstigt :S
Hade ont precis överallt, och var stentörstig men fick så ont i magen så fort jag drack.
Samtidigt var jag så trött att det gjorde ont i ögonen.
Man är ju vekling när man är magsjuk, men tror det är värre att vara gravid och magsjuk.
Jag är inte helt 100 idag, men människa iaf så det är skönt att få städa överallt, vädra, bädda rent ja sånt och duscha!

Ja nu har jag fått tycka lite synd om mig också. Tack tack..

Men grabbarna har klarat sig här hemma iaf *peppar peppar*
Men ja en gravid kvinnas imunförsvar var det ja.. suck..
Men dom borde verkligen ha insjuknat vid dethär laget isf.
Så det är jag jätteglad för, vill verkligen inte att dom ska få gå igenom samma skit.

Idag fick jag i mig 2 rostade till frulle, och herrejesus vilken aktivitet det blev i magen :D
Hon har ju verkligen hållt låg profil och jag har ju (så klart) varit lite orolig.
Nu vet jag inte om det beror på att jag fick i mig mat, eller för att jag mår bättre, eller ngt annat men cirkus blev det! :D
Härjar omkring som tusan där inne :)
Jag såg för första gången en rejäl spark på utsidan, och hon har hållit på hur länge som helt nu :)
Mammas plutta

Ja nu ska det inte bli för långt här.
Ska fortsätta med städning och tvättning nu, sen måste jag nog sätta mig i solen också :P



♥    ♥    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0