tredje bilden

Åh herregud vi höll precis på att bli ståendes med spansk flagga hahaha.
J köpte ju en jetta förra veckan med 6 tvåor från besiktningen.
Han har hunnit fixa alla förutom en, som han inte kan fixa ensam.
Framvagnsbalken var HELT kaputt den skulle kunna rasa i vilket gupp som helst.
Kul det skulle var att se däcket åka iväg.. Tur att han var schyrre, besiktningegubben.

Nåja det var skoj..

3e bilden: En bild på någon i din familj.
Jättesvårt att välja endast EN.
Jag vill välja min syster, men av någon jättekonstig anledning har jag bara massa bilder på hennes barn :P
Men de får bli... *trumvirvel*

MAMMA


Jag och mamma på en helsingfors-kryssning 2009 kanske?

Jag vet att det är en dålig bild, men hon ser typ ut såhär på alla foton.
Okej ska kolla om jag kanske hittar nån bättre.


Okej en lite normalare bild på mamma. Här med en av min systers bättre tredjedel? fjärdedel?
Ja min systerdotter Elin hursomhelst.



Åh, hittade förresten en bild på min syster till sist!

PUSS på dig ♥




Kommentarer
Postat av: Faster Elina

Haha, din syster är så jäkla snygg :)

2011-03-23 @ 19:01:51
URL: http://envisthjarta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ja visst är hon ;) Vi är inte så lika :P

2011-03-23 @ 21:11:18
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0