2011-03-18

Goddag, fredag freeeeeday yey!
Sov som en liten påse inatt, bara så ni vet?
Efter frukosten lade vi oss i sängen igen och satte på en rulle.
The social network kanske den heter? Ja nivet fb-filmen iaf.
Mys!

Nu är Anton hemma efter skolan :)
-hur var det i skolan idag
-bra
-vad bra gjorde ni ngt kul?
-näe
-vad åt ni till lunch
-jag minns inte
....
får jag spela tv-spel?

han är såå go! :)

J är till en verkstad och här sitter jag

Och missemiss ligger i soffan och sover.
Lilla hjärtat blev så besviken när hon skulle ut i morse efter frukosten.
"Vadfan är dethär? Snö?"

Inte lätt :)

Nu ska jag chocka världen och lägga ut en magbild.
Den är inte vacker, den är tagen precis nyss och ja, jag går runt i pyjamas.
Det är ju inte direkt som om jag vill gå ut idag?


Idag då v. 20+5

Nehej nu tjatade Anton till sig att ta hit en kompis.
Skulle det sitta fint med lite mer kläder på mig va?

Ha de så länge.
Får ni tråkigt kan ni ju ägna 2 minuter åt en riktigt stjärna!
Klockren är han.

Jag bara går hej svejs va.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att se en magbild :) Mys! <3

2011-03-18 @ 23:34:34
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0