torsdag

Jaha, idag har man sökt sommarjobb.
Måste förresten tacka svärmor som skrev ut mitt CV åt mig, du räddade verkligen mig idag.
Tusen tack ♥
Efter det fick jag springa iväg till friösren, eller ja efter halva vägen fick jag håll/knivhugg i magen.
Jätteobehagligt, långt ner till vänster på magen. Gjorde skitont när jag "rätade" på mig.
Fick lulla långsamt fram resterande väg.
Måste ha varit snyggt. Men blev bara 10 min sen!
Nån som vet vad det kan bero på förresten?

Iaf, hos frisören blev jag slingad och klippt av Sanna.
Jag brukar ju inte gilla att gå till friösren.
Kallprat, ussh.
Men Sanna är tillsammans med en kompis till mig, så det var tvärt om en
riktigt trevlig stund med massa prat. Det gillas!

Nöjd blev jag också, jättefint.
Ovan är jag ju så klart men det blir man ju..

Efter mat i magen kom det finbesök.
Alltid lika trevligt :D Önskar det vore oftare bara.
Dom har nyss åkt dock.

     


J är påväg till Karlstad med Räkan.
Gissa vad han ska göra? Han ska köpa en bil. SUCK..

Så nu ska jag lägga mig i sängen och spela lite gta med underbara ungen här hemma ♥


Är ju lite töntig och gillar inte att lägga ut bilder på alla barnen på internet och så.
Undviker det så ofta jag kan iaf.
Ibland kan man dock inte låta bli, och denna bild är inte så farlig :)
Är iaf Anton nu i somras på Skansen.


♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha du hitta verkligen dom snyggaste bilderna på oss också? ;)

2011-03-17 @ 23:52:08
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha jaa men nu var jag ändå snäll :) Tänkte lägga ut värre ;)

2011-03-18 @ 14:29:45
Postat av: Erika

Men kom igen? Vaddå tänkte lägga ut värre? De här är faan den värsta som finns på mig!



Blev det någon bil för karln då? =)

2011-03-18 @ 17:50:57
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0