Töntigt av mig eller?

Det måste ju vara någon mer än jag som blir förbannad på att dom får ha vilka reklamer dom vill på tv?

Förut var det ju elon (tror jag?) som hade nån äcklig gubbe som blev helt kåt och började äckla sig.
Nu flygresors reklam när en kille helt appropå börjar spy rakt ut på en annan snubbe.
Jag är väl för fan inte den pryda personen, men kul om man sitter och äter framför tvn?
Oftast hinner jag byta, men om jag sitter vid datorn hinner jag inte det.
Jag kollar ju inte, men spy-ljudet är ju också äckligt.
Sen ser jag ju det framför mig också.
Man ser ju för fan matbitarna. Jag tycker verkligen det är skitäckligt.
Det är väl det som är meningen förmodar jag, men jag tänker då så fan aldrig använda mig av flygresors tjänster.


I eftermiddag har jag mått helt illa också :(
Näe det har inte varit någon bra dag helt enkelt.. Jävla snö också..
Hoppas imorrn blir bättre helt enkelt!

Hoppas ni alla haft en bättre söndag :)


Kommentarer
Postat av: Elenore

Åh jag hatar också den där reklamen. Äter ofta framför tv'n och hur kul är det då. Idioter säger jag ;-)

2011-03-27 @ 22:36:02
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Corneliuslouise

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-05-09 @ 17:01:12
URL: http://corneliuslouise.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0