RUL

Igår var vi på ultraljud. För femte gången redan, för övrigt.
Fick se vår lilla tjej, ja vi ska ha en dotter ♥ ♥
Det var svårt att se sa bm, och "man kan aldrig vara helt säker förens bebisen är ute", men det såg ut som en tjej.
Ja, det visste vi ju redan? :P
Förstår inte men nästintill alla har varit säkra på att det är en tjej ju.
Mamma sa "ja du är en tjejmamma".

Pappa har väl typ varit den enda som trott att det varit en kille där inne.
Men vi har ju faktiskt spått :)
Både jag och Jerry ska ha 2 döttrar, så det så! :P



Här har vi smulan 2011-01-12. Kub-test.



Här har vi smulan 2011-03-09. Rul.

Det var underbartatt se henne ligga därinne och vifta omkring ♥
Jag längtar ihjäl mig efter henne!




♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Therre

Åh jag blir så glad av att se på bilderna, blir så glad för er skull :)

Ska bli roligt att följa er på den här resan!

Kramar

2011-03-10 @ 11:19:29
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Åhh, Murra!! Är så himla glad för er skull! Vad kul med en bebisblogg med!

Jag längtar faktiskt också!♥

2011-03-10 @ 17:17:12
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0