mayhem

Sitter och ska betala räkningarna, sen helt plötsligt börjar det pumpas Mayhem, nivet?
(varför finns det endast EN version av den på youtube, med riktigt kass kvalitet dessutom? Lyssna på spotify istället)

Jag blir distraherad, kan inte riktigt fokusera på siffrorna..
Skruvar upp volymen lite, lyssnar. Skruvar upp volymen bra och tillför mer bas.
Och blir helt medsvingad (ord?) i den. Underbart.
Så har det alltid varit med just den låten för mig (kanske inte just då den var riktigt uttjatad (sommaren 09?)).
Garanterad gåshud på den. Jag gillart!
Älskar när det kommer såna låtar, som man bara älskar!
Dock lyckas jag oftast tjata ut som rejält tyvärr..
Men då får man ge det lite tid, sen när man glömt bort den, då blir man glatt överraskad igen :D

Jag har ju breeeeed musiksmak, tror jag kan hitta små guldklimpar i varenda musikgenre.
Så igen, det är såå härligt när det kommer ngt, i mina öron, riktigt bra!
Och igen, det måste vara högt! ;)

Det jag nu ville framföra med dethär nu var att hon verkar gilla den också, blir bra med aktivitet i magen när jag spelar den, mitt lilla ♥.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0