misse

Jag skulle ju på ett möte 14.00 idag.
För 5 minuter sen ringde telefonen.
"Jag tänke kolla om det är någon som informerat dig om att mötet idag inte blir av?"
Men jag tackar. Lite framförhållning är alltid härligt :/

Så nu blev allt jag planerat pannkaka, suck..
Jag som hade planerat så..
Så nu vet jag inte hur jag ska göra med dagen..

Hallå!?



Tumblr_livetqbif11qbx4dro1_500_large    Tumblr_li0qbxhupw1qhf1tco1_500_large

Tumblr_liw1nk21hw1qajdq1o1_500_large    Tumblr_ldwc4bzbun1qaboqzo1_400_large
Jag har fått någon kattmani. Kan man få nån sån gravid-craving tro?
Jag är helt galen i våran lilla smula, hon måste ha 100 smeknamn vi dethär laget.
Jag är orolig när hon är ute och blir överlycklig när hon kommer hem.
När hon väl är hemma sen kan jag sitta och bara kolla på henne för att jag älskar henne så mycket.

Och hon är ju en katt! Hur ska det gå för våran stackars bebis sen då?



Så söt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0