BB i Västerås

God morgon god morgon!
Solen skiner idag, det tackar vi för.
Har precis suttit i telefonen med mamma i dryga halvtimmen.
Hon är också nyfiken på vad hon får tillbaka på skatten, men hon har ju ingen bank-id.
"Jag vet inte hur man gör för att skaffa sånt"
Jag kan ju hjälpa dig tyckte jag..
Det var ju jättelätt över telefonen.

Kollade ju på "En unge i minuten" igår, det är så fängslande och underbart.
Måste förresten kolla om mamma minns vad BM som var med och förlöste mig heter.
Vore kul om nån finns kvar där, att få se :)

Kollade på Ullared också.
Jag måste åka dit NU!
Jag vill flytta dit så jag kan vara där jämt, jag vill jobba där!
Haha jag har åkt på nån ullaredsmani tror jag :P

Vi ska ju åka dit "snart"
Vi har inte bokat in något datum, men "när jag fortfarande orkar gå" som J så fint sa. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0