a day like that.

Är just nu riktig sucker, dock får jag världens halsbränna på köpet.
Det känns verkligen som att jag skulle kunna spruta eld :P
Men då tar jag mitt äckliga äckel-gaviscon.


Har precis klicka hem lite fint från Ellos också
Nya vita köksgardiner till ena köksfönstret.
 ♥ Tråkiga svarta paneler som jag måste ha bakom andra gardiner i det andra köksfönstret.
Sen dessa söta byxor i rosa.

Hittade såklart mer söta bebiskläder men jag får faktiskt hålla mig lite!
Nu - laga mat!

♥ ♥ ♥ ♥




Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för din kommentar i min blogg!! det är alltid lika kul att få veta vilka som är inne och läser.



Vilken söt blogg du har! Grattis till "smulan" i din mage! Du ligger förresten bara fyra veckor efter min syster som ska ha sin bebis den 3 juli :)

2011-03-13 @ 21:22:29
URL: http://tinaspinaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0