2011-03-31

Då var det sista dagen i mars idag.
Det gillas, välkommen april, påsk och vår!
Solen skiner på idag, men tror inte det är så varmt ute. Inte än iaf.
Har lite problem med jacka nu..
Vinterjackan kan (vill) jag ju inte använda nu när det är plusgrader.
Sen är jag ju en trogen anhängare av skinnjackan.
Så den har jag använt hittills i år. Men har en känsla av att den ser för liten ut? :P
Den är ju liten som den är.
Men nu har ju både brösten och magen har ju blivit större, finns ju inte ens chans att kunna stänga den.
Vill egentligen inte köpa någon mammajacka ju. Känns lite onödigt..
Ah, i-landproblem! Skratta inte åt mig bara om ni ser mig på stan.


Idag ska jag upp på stan, sen hem till Sofie som fyllde igår!
Hörde rykten på stan att det ska bli tårta. Göttans.




♥   ♥   ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Var du tvungen att ta en bild som jag är med på och är spräng? :P

2011-03-31 @ 20:47:01
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Elenore

Har samma problem. Har ingen aning om vad jag ska ha för jacka nu när vinterjackan börjar bli för varm. Det är ju bra om man kan stänga jackan när det regnar/blåser kallt. Men samtidigt känns det onödigt att köpa en jacka som antagligen är alldeles för stor om ett halv år. Ja alla dessa i-lands problem ;-)

2011-04-05 @ 16:38:10
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0