2011-03-19

Då var det lördag :)
Solen skiner, så det måste man ju ta vara på.
Dock är jag fortfarande förkyld. Vet inte hur jag ska kombinera riktigt..
Det killas så in i..
Men ingen feber idag, skönt, inte vad jag märker iaf.
Får väl sätta mig i solen och bara njuta lite ♥ tills jag blir rastlös vill säga.
Men det finns inte så många rabatter att greja i såhär års.

Sen ska jag bli bättre på att ta magbilder.
Om inte annat så för min egen skull.
Vill jag säkert ha och kunna titta på senare.

Men jag har ju baka skitkameror att välja på, just nu använder jag min htc-kamera
(mest för att det är smidigast tror jag)
Vill VÄLDIGT gärna ha en systemkamera innan bebis tittar ut.
Mmm så är det!

Fxa klart designen måste jag göra också, men har kört fast ju :/

Nej nu ska jag bege mig ut på baksidan ♥


  

  

♥ Jag är så sugen på bär, smultron, jordgubbar, gud så gott ♥
♥ Längtar tills det finns massor massor av dom, och att dom är goda ♥


♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: FruNeroLindström

Kul att du kikade in och tack för tipset.

Ska testa att måla först. Blir det inte bra så kan jag ju sätta väv över sen.

Hoppas du får en bra dag, kram

2011-03-19 @ 14:29:34
URL: http://fruNeroLindstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0