2011-03-15

Nu är det slut på det roliga, buhu.
Har ju troget följt familjen annorlunda.
Så härligt att se hur dom lyckas med vardagen och utflykter.
Läser deras bloggar, så klart, och nu har Mirka lagt upp bilder från deras cypern-resa som man kunnat följa nu de sista avsnitten.
Och jag dör lite, jag vill vara där nunuu!
Tänk när våra barn är större så man kan göra massa såna utflykter!
Resa utomlands varje sommar, besöka djurparker, sommarland och alla smultronställen i landet.
Visserligen har vi gjort endel med Anton redan, han har nog besökt de flesta ställena i sverige :)
(inte för att han någonsin minns det, sitt fina minne har han fått från sin pappa)

Men jag vill bara göra det meeer!

Åh, vad jag längtar!


Tumblr_laqwmhsidu1qd9lrdo1_400_large  Tumblr_li0ccg4exi1qctiq0o1_500_large

Tumblr_lhsincco5p1qgran7o1_500_large  Insano_topo2_large


WE♥IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0