2011-03-12

Hemkomna efter en loppisrunda!

För några veckor sen hittade vi en jättefin spjälsäng på ett loppis här i stan.
Vanlig enkel men med 2 hjärtan på ♥ Passar ju mig perfekt.
Så efter lite funderingar och forskning på internet så slog vi till!
Jag menar, även om vi i slutändan inte blir nöjda så är det bara 150 riksdaler vi snackar om.

Sagt och gjort, vi åkte iväg och när vi skulle betala såg vi att dom hade 50% på allt idag.
Så vi fyndade den för ynka 75 kulor.

En slipning och en ny omgång färg så blir den supersöt!
Funderar även på att köpa nån söt text att klistra på.
Finns ju flera söta olika :)

Ja det blir nog super hursomhelst!
Ska fixa bild.

Sen blev det även ytterligare 2 loppisar, vi fyndade lite mer.
En helt ny badbalja.
Dock rosa, jag var tveksam.
Men "tjejer ska ju ha rosa" fick jag höra, så visst.
50 pinaler för den, hej och hå!

Jag ♥ fynd

Hoppas ni får en underbar lördag!

  

  

♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0