trevlig midsommar ♥

Fick minsann ett par timmar under täcket. Härligt.
Dock var väckarklockan, som vanligt, en rastlös katt som bara.måste.ut.
Kanske var lika bra det, annars kanske jag fortfarande skulle sova.
Nu ska jag fixa med håret, har flätor i nu, sen göra mig lite smått iordning.
Sen ska jag laga midsommartårta och omelett.
Sen, när J slutat halv 2, åker vi ut till svärmors torp.
Så himla värdelöst väder bara. Visst, det regnar ju inte iaf, men liite sol skulle inte varit helt tokigt.

Hoppas alla får en underbar midsommarafton!
Ta det inte alls whatsoever lugnt med alkoholen. Drick en cider åt mig också.


Under 5-kampen förra midsommar.


Middagen :)

Sen dessa 2, har jag ju visat förut men..

 
mitt hjärta och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0