till bm

Jag klippte gräsmattan.
Fick ju sota för det, men det var inte lika jävligt som när jag städade ur bilen?!
Konstigt..

Min älskling har inte kommit hem för frulle än ens :O
Detdär lilla matvraket missar aldrig en måltid.
Oftast sover hon inne, men om hon sover ute så brukar hon alltid ligga och sova i växthuset och husse brukar hämta henne innan han åker till jobbet. Men hon var inte där idag..
Har varit i skogskanten och ropat på henne, men ingen misse!
Haha, vafan, jag har redan varit ute och ropat efter henne..
Fyfan vad patetisk jag är..

Idag ska jag till BM iaf.
Har ju helt missat att det är ny busstidtabell numera, så jag kommer bli TVÄRsen!
Ja, hon kan allt få vänta lite, så som jag alltid får vänta på dom :P
Ehm, ja, jag kanske ska hoppas att hon hinner med mig öht nu.
Jag tror skrutt kan vara fixerad nu iaf, sen kanske...fredags?
Kanske, jag är långt ifrån hundra på det.. så det vill jag veta, spännade och se om hon gör sig klar för att komma ut i år eller om jag ska vara gravid för alltid??!

later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0