shopping

Jag är så shoppingsugen! Kan inte ens minnas när jag var det senast..
Oftast har det blivit att jag kollat lite när jag ändå varit på stan. Eller att jag tvingat mig iväg.
"Anton behöver nya shorts", "mitt hår-serum är slut" eller liknande. Men inte idag.
Har redan skummat igenom de största sidorna på internet, det enda jag hittat är strumor till J?
Har nu också börjat kolla på tradera, men hittar bara massa skit överallt.

Skulle bra gärna vilja åka iväg till Marieberg..


..det är då man ska stanna hemma va?


Jag förstår inte, handlade ju igår.
4 plagg till skruttan från Kappahl fick jag med mig.


denna söta bland annat, stl 50 :)

 
och somdär söta ♥ i stl 56 båda.

Hittade även en kofta på rea, beige, stickad, för 35kr.
Den tog vi!

Jag tror inte det finns ett enda plagg på Kappahls Newbie-serie som jag skulle tacka nej till :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0