jävla as

Då har jag pratat med tre..

"Ni stängde av mitt internet den 16de juni.
Fick tillbaka det den 22 juni.
 Jag undrar vad ni har för kompensation för mig?"

"Det jag kan erbjuda dig är att dra av 50kr från fakturan.
Det är en veckas användning"

"Det är ingen kompensation.
NI stängde av mitt internet, klart jag inte ska betala för den veckan.
Jag vill ha kompensation"

"Ja detta är vad jag kan erbjuda dig."

"Men det är ju ingen kompensation.
Det är det ni ska dra av, det jag inte ska betala för.
 Jag vill ha ersättning eftersom det är ju NI som gjort fel"

"Ja men vi löste ju felet"

"Eh, jaa, det tog er EN vecka"

"Aa men detta är vad jag kan erbuda, eftersom vi har löst felet"

Jävla puckon. Jävla arsel. Jävla as. USSH!
Det är fan förnedrande.
Dom ska kunna bete sig hur som helst, göra vilka jävla fel som helst, och komma undan med det.
Helt irriterad blev han också. Hur fan kan han bli irriterad? Fattar han inget eller? Ingen förståelse?
Fyfan!

Jag blir så jävla förbannad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0