amning

Vi har ju varit iväg på amningsinfo igår också. Riktigt lärorikt faktiskt, kan jag rekommendera.
Fick bra mycket info, och en hel del "ahaa" också. Vet inte om det beror på dom bm som var där, dom var faktiskt riktigt down to earth och fokuserade, ussh jag som måste dras med min nya/gamla här. Sen ska vi iaf byta vårdcentral, när vi ska till bvc istället. Hoppas verkligen jag (vi, hon) får en mindre förvirrad människa!

Herregud.. Ja, summan av kardemumman då?
Jag ser positivt på amningen, dock är jag fullt inställd och beredd på att det kan ta tid att få igång den ordentligt. Men, nu vet jag hur man ska placera bebisen, hur man ska pumpa ut om det behövs och ja, massa annat.
Känns bra, känns bra..



Söta bilden kommer härifrån :)

Nej, ut till min bästa vän solstolen igen tror jag tamejfan. Tar med mig mina vänner boken och piggelinen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Mmm Piggelin!!!

2011-06-09 @ 15:07:32
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Elenore

Vi hade amningsinfo på föräldragruppen i onsdags. Stackars sambon var ensam kille, haha!!

2011-06-11 @ 17:38:54
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0