2011-06-01

Första juni - härligt! Riktigt sommarväder också eller?
Brukar det inte sägas att sånt väder det är 1 juni, sånt väder kommer resten av sommaren vara?
Eller är jag ute och cyklar?

Idag har jag haft besök av sotaren, dom var ju nyss här tyckte jag?
Men ja det är bara att slänga bort pengarna det är ju superkul :P

Idag ska jag börja måla klädmöbeln som liten skit ska ha sina kläder i. Blir nog jättebra.
Sen kl 16 ska jag vara på föräldraträffen, blir själv då J jobbar idag eftersom han är ledig imorrn istället.

Ska visa kläderna som jag köpte förra veckan!


Så sött :)




Kommer från Kappahl ♥
Tror jag sagt det förr men deras Newbie-serie är ju to die for.
Hur sött som helst!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0