tutbingo

Åh, nu säljer Jerry den sista bilen som han ska sälja.
Det innebär att vi snart har endast 2 bilar på tomten.
Det ni, det är lyx! Och säkert..5 år sen.
Det är så mycket space och fint blir det också. Jej!
Men men, snart kommer det "älskling, jag tänkte åka och köpa en bil"
Galen är han, men ja, det lyser om honom när det gäller bilar, det är underbart att se.
Min fina.
Ikväll ska vi iväg och spela bilbingo. "För din skull, älskling" säger han.
Min underbara underbara!

Jag vet att många av er spyr på mig nu :P
Men ibland måste jag bara få ur mig hur underbar han är, innan jag spricker.




Kommentarer
Postat av: Elin

Skrattar åt inlägget eftersom det är exakt samma här, 4 bilar på tomten och 2 fungerar!! Suck! Men dom är ändå pärlor som man älskar över allt annat, karlarna alltså, inte bilarna..

2011-07-27 @ 18:27:38
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0