tryck

Vem har kört över mig inatt?

Har haft ordentligt ont i bäckenet inatt och hela dagen idag..
Har verkligen vridit mig i smärtor, J undrade vad jag höll på mig.
Men jag kunde inte lyfta på benen..
Visserligen vaknar jag nästan alltid när jag måste vända på mig, men inte som inatt.
Har inte gått över heller, sånt tryck neråt.

Så vem vare? vem vare som körde?

Funderade över vad fan jag gjorde igår egentligen, men jag gjorde ju inget!
Var min lugnaste dag på.. ja hittills tror jag.

Kanske är det som är problemet? Kanske måste pina mig lite på dagarna?


Här är sängen förresten.
5688 sprayburkar senare.. Fyfan, aldrig mer sprayfärg iaf!
Men så söt den blev ♥ är inte riktigt färdigbäddad än.
Men pga platsbrist fick den komma in i sovrummet redan, och ja, där kan den ju inte stå obäddad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0