the final countdown

Jag sitter och googlar namn.
Lite förslag kan ju vara bara att ha i bakhuvudet kanske..
Lite ideer, lite inspiration.
Men shit vad svårt det är! Jag skulle ju vilja ha ett nästintill egenpåhittat namn, ett alldeles unikt, fint..
Ajo, tjena..

Igår var jag uppe på stan och fikade med Sofie och Blirren :)
Det var trevligt, men för kort då regnet kom.

Blir inte mkt bloggning nu, är så tråkigt utan bilder!
sen händer det inte mycket heller.
Hon härjar omkring bäst hon kan, jag håller igång så mycket jag orkar..



10 dagar kvar idag!
och ja, det är helt jävla galet Erika!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Ja det här med namn är riktigt svårt. Vi pratade om det häromdagen, känns som det börjar bli dags att få fram lite förslag nu (en månad till BF). Men vi har bara ett tjejnamn och ett tveksamt killnamn. Hoppas att det blir som vissa säger, när den kommit ut så ser man och bara vet vilket namn som är rätt. Tur att man har några månaders betänketid i alla fall ;-)

2011-07-20 @ 14:51:55
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0