shaving

Igår var vi iväg och gjorde ngt riktigt roligt! :D
Skriver mer om det om nån dag..

Något annat roligt jag vill ta upp nu är rakning.
Kul och kul, jag tror det ser rätt roltigt ut när jag nu försöker raka mig iaf :P

Det börjar bli riktigt svårt för mig nu.
Min högra kroppshalva går faktiskt bra. Men värre med den vänstra.
Hur jag än försöker så når jag inte. Inte utan smärta iaf.
Så, jag får raka mig med vänster hand.
Haha, testa det nästa gång du!
(förutom ni som är uber och kan använda båda händerna)

Har flera raksår på vänster ben, det är inte lätt alltså!
Den lyder ju inte, får sina egna ryck!
Haha, ja snart lägger jag ner detdär, Jerry får hjälpa mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0