pain?

Sitter och läser i nyblivna mammors bloggar.
Läser gamla inlägg, innan förlossningen.

Jag ska väl inte säga för mycket, men jag är tacksam att jag inte har mer ont än jag har.
Många har redan haft mycket mer ont än jag, runt v 38 alltså.
Kommer säkert komma, absolut, men drygt att ha förvärkar och så flera veckor innan det är dags för förlossningen.
Visserligen har jag foglossning och SD.
Men jag verkar inte lida lika mycket.. eller hur man ska säga..
Det verkar varit värre för dom.

Nåja, jag ska inte säga för mycket nej..

Här är en bild jag tog för några dagar sen.
Knäppte ett kort på mina ben i poolen, hade mobilen långt fram med god marginal så att benen skulle synas, skulle visa vad gött jag hade det, såg inte resultatet pga av solen, men skickade iväg till J.

Men titta vilket snyggt foto det blev!


säääl


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha bilden ser jätterolig ut :P Inte långt kvar nu :)

2011-07-14 @ 18:39:47
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Elenore

Häftig bild!

2011-07-15 @ 09:40:02
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0