Idag så

..det blev visst en sväng till Västerås :P
Vi fick inte plats med spjälsängen i sovrummet med de nattduksborden som vi har.
Eller ja, plats fick vi ju, men då kunde inte sängen vara centrerad i rummet.
Haha ja, en ursäkt kanske för att köpa sängen vi länge velat ha?
Men det är ju inget fel på den vi haft, så vi har avvaktat..
Husomhelst så vill vi ha malm från IKEA, och nu var en utmärkt ursäkt eftersom sidoborden går att ha lite som man vill (se bilder) att man kan dra ut dom hur långt/kort man vill.
Hittade sängstommen i fyndhörnan på IKEA sist vi var där, för typ halva priset. FYND!
Då kan man ju inte låta bli ;)



Kartongen hade gått sönder på ett ställe, så det hade blivit den minsta repan på baksidan av huvudgaveln.
Den syns inte ens då den blir gömd mot väggen.
Den tog vi, men saknade då denna del, själva sidoborden.



Så, har letat ett bra tag på blocket, utan resultat.
Tänkte att i värsta fall får vi väl köpa en ny till sist på IKEA.
Men idag hittade jag en på blocket, i Västerås.
Roadtrip :)


Såhar blir det sen då, med hyll-delen på hjul. Perfekt :)

Visserligen kunde ju J ha varit lite kryare, men ac:n honom att må bättre
och det slutar forsa i snoken på honom. Så han tvekade inte :)
Så han mår som bäst i bilen faktiskt. Bara få sitta där.
Så fort han lämnade bilen blev det värre på en gång.
Nu har han även slagit på acn här hemma, ligger utslagen på soffan.
Ja jag ska ju föda barn här, men ni vet ju hur det är när en karl är förkyld..

Ja, nu blev det en novell igen, och ni är säkert vääldigt intresserade..
Det var min dag iaf.

Nu blir det soffan, åh vad jag längtar efter våran nya, stora soffa
så man slipper ligga på varandra nu när jag är så stor :P


Kommentarer
Postat av: Elenore

Den sängen och sänggaveln har vi. Är mycket nöjd med det nu när vi ska få plats med vaggan bredvid sängen i vårt lilla sovrum. Perfekt att man kan justera sänggaveln som man vill. Det enda jag är lite missnöjd med är att det är så vassa hörn, vet inte hur många gånger jag skrapat mig på smalbenen. Jobbigt sen också när bebis blir större och börjar gå. Men då får man väl sätta något snyggt skydd på hörnen så är det "problemet" löst :-)

2011-07-01 @ 22:30:33
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0