första juli

Idag är det den första på den månaden jag har tänkt att hon ska komma :)
Hoppas bara hon har samma inställning som sin kloka mamma ;)

Hade iaf en toppendag med mamma igår.
Vi åkte iväg till Ånnaboda, sol och bad.
Eller ja, mamma agerade världens badkruka så jag fick doppa mig ensam..
Så skönt iaf :) Kom hem strax efter 6.
Blev ett kvällsdopp i poolen innan regnet kom.

Idag är det mulet, grått, trist..
Att det inte bara kan få vara en varm, solig sommar.
Flera soldagar behöver vi!

Iaf, idag skulle J sluta tidigt, för att sen vara ledig resten av helgen.
Perfekt, mys!
Men han har redan kommit hem från jobbet. Tvärsjuk..
Han har varit krasslig sen tisdags, och idag blev han hemskickad. Mitt hjärta..
Så ja, vi får se vad det blir utav helgen. Just nu ligger han och sover iaf.



För övrigt är det bara bra med oss.
Hon är så vaken och aktiv, igår var hon i princip vaken hela dagen.
Några kortare sovstunder hade hon, men det var det.. Kanske är det varmt för henne?
Men jag har lite ont till och från. Ibland kan jag inte ens sitta.
Och så svider det ibland när hon grejar omkring som mest.
Inte i underlivet, utan i på ngt konstigt sätt.. Typ i bäckenet.
Svårt att förklara, men obehagligt är det iaf. Kanske hon håller på och fixerar sig? Nån som vet?
Annars är det bra :)

Börjar känna att jag måste fixa klart här hemma, ifall det skulle hända något de närmsta veckorna.
Är ju faktiskt 29 dagar kvar till BF idag, det är ju inte troligt men inte heller omöjligt.
Så måste börja göra klart här känner jag, helt enkelt..



Näe jag tror jag ska gå och lägga mig jag me, är alldeles borta i skallen :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0