2011-07-11

Vilken skillnad det är med besökare här i bloggen när vädret är bättre :)
Men då behöver jag inte känna mig dum som bloggar sämre ;)

Igår var det jättegött väder här, så klart, för jag hade ju bestämt mig att baka bullar igår.
Så då sprack det ju upp som aldrig förr ;)
Passade på att pressa medans degen skulle jäsa iaf. Skulle kunnat somna där i solstolen.
Riktigt fint, mer sommar tack!

Men bullarna blev goda iaf.
Vill baka mer, men får knappt in en brödskiva i frysen nu..
Måste fixa en frysbox och ha i kallförrådet eller nåt. Detta fungerar inte..


Glömde ju ta foton på dom, så det fick bli denhär snygga bilden precis innan jag slängde in dom i frysen :P

Idag har jag solat och badat, så härligt :)
Sen åkte vi in till Örebro en sväng, lite handling.
På vägen hem stannade vi vid Våtsjön och åt middag där.


Här var våran utsikt idag, riktigt härligt att sitta där.

Nu måste jag ut med annonsen som jag skulle sätta ut för en (och en halv?) vecka sen.
Vi måste sälja nästan hela vardagsrummet nu när vi ska få nya soffan
(för att ens få plats med den haha).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0