Måndag, ny vecka, nya möjligheter. Började...

imag1530_1323078 (MMS)

Måndag, ny vecka, nya möjligheter. Började veckans amnings i soffan, framför "djurpolisen special". Det var ju ett jävligt dumt drag, efter att ha sett en hund som hade mer tovor än hund, grisar som borde ha vägt hela fyra gånger så mycket, samt en hund som hade så mycket brännskador på kroppen att ja, hon var i princip flådd så blev jag så förbannad. Förstå vad galet ont stackarn måste haft. Ja, jag kunde inte fortsätta kolla, måste börja veckan på ett bättre sätt. Nya tag.. Elsa hade lite svårt att somna igår. Vaknade och somnade om vartannat. Ville ha lite puppe, sen lite napp.. Så efter att jag precis somnat och blivit väckt 27 gånger (typ) så var jag inte den gladaste människan direkt.. Är så frustrerande när man hinner somna, för att minuten senare bli väckt. Upprepa det 15 ggr.. Till sist gav jag upp, J fick ta över. Jo men då somnade hon så gött så :P skitonge var det va? Lite drygt tre veckor kvar till jul! Jag är absolut inget fan av vintern, men nu måste vi få lite snö också! Det saknas, blir inte riktigt samma grej. En dm eller så, perfekt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0