Jag somnade snabbt om, sen vaknade visst n...

imag1637_1325249 (MMS)

Jag somnade snabbt om, sen vaknade visst när det kurrade i puppis mage vid 10. Som vanligt blev det mys en bra stund innan vi gick upp. Det är en rutin när rutiner är som bäst ;) Klyschigt värre, men, jag försöker uppskatta och ta vara på Elsas bra nätter och sovmornar så mycket jag kan, en dag kan dom vara helt borta. Nu somnar hon iaf samtidigt som oss, mellan 22-23, vaknar en, två gånger för mat men somnar snabbt om igen. Sen vaknar hon för dagen vid 9-10, glad och skitsöt. Runt ett är det hög tid att sova lite igen, så då går vi ut på promenad. Somnar fort, och sover sen 2-3 timmar, ibland mer eller mindre så klart. Ja, sen ser eftermiddagarna så olika ut från dag till dag, beroende på vad vi gör, men hon har inga fasta sovrutiner då. Även om hon förmodligen skulle behöva. Men ja, det kommer nog nattas lite tidigare när hon kan få kvällsmat i flaska ;) Så ser det ut just nu, och har gjort i några veckor. Fungerar jättebra, även om hon vissa kvällar är övertrött.. Men ja, det är ju dumt att sova när man kan missa något spännande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0