new

Ah, jag hann inte blogga igår kväll.
Något som verkar vara rutin numera är vakna eftermiddagar.
Sova hela förmiddagen, och sen vaken till kvällen.
Underbart ♥

Dock har hon haft lite magknip de senaste 2 dagarna.
Så igår köpte vi minifom, hoppas verkligen det hjälper.
Tror inte jag varit med om något värre än när hon har ont, och jag inte kan hjälpa?

Idag fungerar FB iaf, så här kommer några bilder.

11-08-08
4112 gram och 51 cm
Och hon har redan massa, rött hår.


Alldeles ny ♥


Såhär såg det ut några timmar efter förlossningen.
Vi har inte ens hunnit in till BB, men pappa är helt utslagen och slocknar i en fåtölj.





En och en halv dag gammal ungefär



♥ Mys hos pappa, 4 dagar gammal ♥

Samtliga bilder är mina och förbjudna att ta utan att fråga mig först!!
(måste verkligen lära mig hur man stämplar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0