finfika

Igår var det fika för allas våran Blixten, Blirren, Splirrisplirr Ellinor :)
Det bjöds på finfika i värmen, med mina fina vänner ♥
Jag vet att det är mycket hormoner och så, men det förstärker bara mina känslor,
för fan vilka fina vänner jag har :)

Sen kl 9 hade vi en dejt hemma i soffan. Första filmen skulle ses.
MVG på soffan, tom Corona joinade oss i ett hörn.
Det har inte hänt sedan hon var bebis, så det var mysigt.
Där kunde hon sova och sträcka på sig och rulla runt bäst hon ville.

Anton har vi knappt sett de senaste dagarna. Han har varit ute och slirat med faster.
Det är tur att han har faster Elina nu när vi är så tråkiga och inte kan göra ngt.
Man känner sig så tråkig.. Men jag är ju lite begränsad när det gäller utflykter och äventyr just nu..

Juste, skrutta fick presenter av födelsebarnet igår.

Söt body med semlor på


Söta små strumpor


Och så tummen ♥ Jag gillar verkligen tummen :)

Jättesöta, jag blir så glad, tusen tack igen Blirren ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0