Åh, fick sån separationsångest en sväng igår.
För att Jerry ska iväg och jobba igen imorgon.
Ussh ussh jag vill verkligen ha honom hemma.
Har ju varit med varandra nu i 3 veckor. Några timmar isär som mest.
Jag behöver honom verkligen hemma just nu :(



Låter så töntigt..
Men jag bara satt och grät och grät. Det värkte i hela kroppen. Galet.
Vi har aldrig varit tillsammans såhär i tre veckor, under hans semestrar förut har jag alltid jobbat..
Så vi har aldrig varit lediga såhär länge innan.
Lägg till en trött högravid tjej med massa hormoner så kan det bli som det blir tror jag minsann..

Men igår åkte han iväg, för bara ett par timmar, och kvar här hemma satt jag.
Det blev stenjobbigt på en gång.
Tyst, fick ingen lust att göra ngt, ville bara ha honom hemma, få prata med honom.
Så kom tankarna så klart..

Som en ängel ringde syster lägligt nog, tack bästa du ♥


Mosters sötaste tjej och systeryster förra helgen ♥


Kommentarer
Postat av: Elenore

Förstår känslan. Sambon har jobbat långa pass både fredag och lördag, hemma 21-22, inte ett dugg kul just nu. Hade sett framemot att han skulle vara ledig idag och att vi skulle fixa vagga, skötbord osv. Då vaknar han med världens dunderförkylning i morse. Och vi vet ju hur roliga killar är när dom är förkylda ;-) Nej den här helgen blev ingen höjdare :-/

2011-08-07 @ 20:37:27
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0