41 + 0

Ja vissa dagar är värre än andra. Och vissa stunder..
Men jag läste någonstans att det är så typiskt oss, typiskt 2011, att allt ska gå så fort.
Det ska gå undan, nu nu.. Vad gör väl en vecka, tre veckor?
Bebisen kommer ju hursomhelst, och stannar desto längre än så.

Och ja, kanske. Varje dag känns nu, på slutet. För att man längtar så mycket.
Nyfikenheten, längtan, man är ju så förberedd!

Ja, då har jag gått 41 + 0 dagar idag, är alltså inne i v 42. Hua.
Känns som ingen går lika länge som jag gått nu..

Jag är bra trött på dethär nu, och idag slog det mig hur trött jag är på att alltid se trött ut.
Jag är såå plufsig i ansiktet, ser mer eller minde nyvaken ut hela dagarna.. KUL!
Men jag gör mig aldrig iordning heller, det är inte kul när jag ser ut såhär, och känner mig såhär :P
Visserligen skulle jag kunna sminka mig och ha mig, faaast.. näe.. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0