13 dagar ♥

Det brukar sägas att man ska passa på att sova när bebis sover.
För mig är det mer svårt att försöka göra ngt annat än att bara ligga och titta på henne när hon sover.
Hon är ju så söt ♥
Hon är en trött tjej också.
Vi brukar somna vid 23-24 på kvällarna.
Sen sover hon. Nonstop. Vaknar runt 9-10, men idag fick vi väcka henne då hon inte ens vaknade då.
Svårväckt är hon också :P
Så då är det käk, tills hon somnar igen.
Sen sover hon tills vi väcker henne. Så sömn får vi. Ja just nu, det vänder kanske..

Mammas fina hjärta har magknip (kolik?) också.
Hela eftermiddagarna de senaste 3-4 dagarna.
Ussh, det är inte alls roligt. Kanske därför hon sover så gott sen?
Vi har köpt minifom iaf, testar det. Och jag testar att inte få i mig mjölk.
Vi får se om det är ngt som kan hjälpa lilla magen. Det är inte kul när hon har ont, kan jag säga!

Men det är tur att man har pappa, inget tröstar så bra som pappa tydligen :)
Jo förutom mat då, matvrak ♥

Så nu har vi även infört besökstopp på em, vi har upptäckt att det inte är så trevligt
med fika när man har en bebis som har så ont.. :(

Nej nu är det dags för väckning, mattajm :)
Bjuder på några bilder så länge.


Alldeles ny


En dag gammal


Åh vad älskad du är, söta söta unge ♥

Som vanligt är bilderna mina och det är förbjudet att ta dom utan att höra med mig först!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0