ullared

Jag har ju Ullared-abstinens just nu.
Ja säkert jättetöntigt, jag vet :P
Men såhär såg det ut idag utanför ullared, 7 min innan öppning.
Kan bli mycket folk idag va? :P
Det är ingen bra ide att åka till Ullared när alla är lediga från jobbet och lediga över lag,
såsom lördag eller söndag.

Det tog 30 minuter tills kön var borta i morse.
Ussh, det blir för mycket folk då alltså, då är det inte ens kul att vara där..
Och då har dom ju endast kö 25-30 dagar per år..



Ska bli spännande att se hur det är imorrn, då vi var inne på att åka :)
Jag tror det kan bli en hel del ändå, kanske inte småbarnsfamiljer
som faktiskt firar påsk, men kanske andra.. Ja vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0