svullen?

Förresten måste jag köpa skor!

Igår, efter att ha kämpat med att få på mig mina sandaler/gladiatorskor/vadfan dom nu heter
(fick inte upp dragkedjan, höll på att bli galen)
så hade jag på mig dom i ja, 1-2 minuter.
Sen insåg jag att det kommer aldrig gå!
Så slet av mig dom fort som den innan dom skulle släppa i sömmarna (på riktigt, det stramade så in i).
Fotot är taget ungefär 20 min senare, efter att jag haft på mig dom i nån minut.
Svullen kanske?


Blev inte den bästa bilden, men kändes sådär faktiskt att sitta och fotografera min fot på bussen.
Så det enda sommarskorna jag kan ha (förutom foppa - in my heart) var dessa.
Jättesött med prickigt kanske, men nja..
Och ingen ide att dra på sig converse eller liknande, jag svettas som det är :P



.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit är du redan sådär svullen? :O hur ska det då bli i sommar?? :P

2011-04-20 @ 19:52:40
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Erika

Hihi du har ju till och med tjockisfötter! ;P

2011-04-20 @ 20:14:11
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0