sextonde bilden

16e bilden: En bild på dig själv.



Leta efter en bild på Murra i sitt esse. Så mycket murra det bara kan bli.
Och hittade denna :P
Här på bugrun 09, mitt i natten, sprängfull och med en tagg i högsta högg.
Lite lagom sliten.
Ja, en inte helt ovanlig syn på Murra :)

..för några år sen kan jag tillägga.

Det är ju många som säger att jag aldrig kommer få det som förut,
vad mycket jag inte kommer kunna göra och vad mycket jag ger upp.
(inte för att jag tror att dom menar ngt illa med det)

Och absolut, jag minns med glädje och lycka hur jag har levt och allt jag gjort.
Hur mycket skoj och härj man haft.
Men som sagt, det var ett tag sen.
Helt plötsligt insåg jag att jag var inte längre fullast på festerna, utan jag var bland dom första att åka hem.
Jag tacka nej till galna festnätter, och ville hellre vara hemma och mysa eller liknande.
Det var inte lika kul att supa hela tiden, det blev inte riktigt inte samma sak längre..
Och jag fick mer och mer ångest på söndagarna..

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med detta..
Men jag vet att jag är så redo för "detta liv" nu.
Jag byter gärna ut en suparhelg mot en helg på djurparken.
Dethär är utan tvekan vad jag vill nu ♥

Men för att lugna tjejerma så är det klart att man ska kunna trycka in nån suparkväll då och då ;)
Och jo, har en känsla av att jag kommer vara fullast nästa kväll jag dricker.


Blirren, Wall, Catte och jag en sommarkväll 08 :)

..funderar på att inte posta detta inlägg.
Men det är min blogg. Äsch, jag posart :)
Det kan vara kul om nån får ngt att prata om :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet att du kommer bli världens bästa mamma och du är verkligen redo för detta :) <3 Och ja.. du kommer vara fullast nästa gång du super, garanterat ;)

2011-04-09 @ 01:02:35
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Blirren

Åh vad fint skrivet murri.. för det stämmer ju :) jag är så glad för eran skull! Jag menar klart allt förändras när ni får barn men inte till det sämre :)

2011-04-13 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0