långfredag

Tänk om man hade varit påväg ner till Elmia nu, fan vad fint det skulle varit!
Istället får man bråka med en (nu riktigt rastlös) katt som inte.slutar.jama..

Såret har iaf läkt jättefint, inatt fuskade vi så hon fick faktiskt sova utan tratt.
Men som sagt, såret har redan halverats och ser inte alls lika farligt ut längre,
måste ha varit jättebra medicin hon fått utskrivet :)

Så himla skönt, imorrn tänkte vi att hon ska få komma ut igen.
"Hon kommer springa ut, tänka att hon äntligen är fri och aldrig komma tillbaka igen"
kläckte en viss Jerry ur sig igår.
Aa fan ta han om det skulle bli så..

Förresten har jag tänkt att köpa ett påskägg till min älskling,
 Han har slut på parfym så det kan man ju göra till ngt lite roligare än vad det är
och ge han det i ett påskägg.
Har skjutit på det eftersom jag velat vara hemma med Corona så mycket som möjligt.
Tänkte att ja imorrn (idag) kan jag nog göra det, då borde hon vara bättre.
Jaa men det ju för fan långfredag, röd dag! suck :(
Bra att man har koll! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0