Corona

Ussh, det är ingen kaxig liten misse jag har här hemma nu :(
Blev antibiotika (flytande dessutom, stackarn) i 8 dagar och tratt med utegångsförbud i ca 5 dagar.
Igår fick hon även en spruta lugnande/smärtstillande, så hon var alldeles dåsig hela em.
Åh vad jag tycker synd om henne :(
Hon kan ju för guds skull inte klia sig. Inte ens tvätta sig!
När hon hoppade upp i sängen vid 06.30 vaknade jag såklart på en gång, och ville inte somna om.
För då kom hon och var så gosig, det var bara för matte att mysa och klia :)
Ja vi får hoppas dagarna går fort och att det läker fort och fint!



Tom veterinären tyckte synd om henne,
får hon ens göra så?
Hon undrade om hon kunde blivit ormbiten?
Ja hon visste iaf inte exakt vad som hade hänt.. Ja näe..

Ja så efter vet igår blev det inte mycket mer för mig.
Matlagning, diskning och städ samt kattpassning.




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0