bm besöket

Har ju helt glömt att berätta om besöket hos BM igår.
Ja, jag tror inte nån bryr sig sådär fruktansvärt mycket :P
Men bloggen har blivit ett bra minne åt mig nu faktiskt.
Riktigt bra ju.
Togs blodprov, urinprov, blodtryck, mätte magen, klämde på magen,
lyssnade på hjärtat ♥ (lilla plutt-hjärtat) och så pratades det en hel del :)
Allt var jättebra, dock har jag inga flashiga siffror som andra gravida
har som dom brukar skriva ut i bloggen..
Men jag är glad ändå, för allt var bra :D

Nu har vi bestämt att vi åker hem till mamma på påskafton,
inge Ullared
som vi var inne på en sväng där alltså.
Med risk för att det kan bli mycket folk, det är inte ens kul då alltså.
Det har inte varit det tidigare på påskafton enligt dom, tvärt om.
Men då det är lönehelg också så njaa, vågar inte riskera det :P
Så det blir i början på maj istället :)

Hur är det här hemma då?
Jo jag tar av henne tratten så fort jag har lite tid över.
Hon börjar ju toktvätta sig på en gång, strumpan då..
Men jag måste ju titta på henne hela tiden, räcker med att jag vänder mig bort en snabbis så
kan hon ju hinna med att tvätta såret.
Och tyvärr har jag inte tid till att bara sitta och glo på henne hur länge som helst.
Inte ro heller för den delen. Men så ofta jag kan så ♥
Det uppskattar hon kan jag säga.
Nej nu ska jag fortsätta här.

Hoppas alla har en härlig tisdagskväll!



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0