2011-04-29

Jag har försökt påbörja inlägget med säkert 15 olika meningar nu.
Men det blir fel, hur jag än försöker.
Det jag vill framföra är:

• Jag mår så jävla illa igen :(
Jag som trodde skiten skulle vara fram till v 15 ungefär..
Stendrygt är det, har en vidrig smak i munnen hela tiden, och det som hjälper är att äta.

• Dagarna går för fort. Eller för långsamt. Jag vet liksom inte riktigt..
Vill att skruttan ska komma nu igår, fast det är ju så klart för tidigt.
Så därför vill jag att veckorna ska gå, så hon blir klar snart ♥
Samtidigt så är det mysigt med magen, vill ha den för alltid.
Dock blir det tyngre och jag bli osmidigare. Det passar mig inte riktigt.
Så jag vet inte riktigt hur dagarna går. Dom passerar hursomhelst..


Igår gick alldeles för fort! Men hann med så mycket mysigt.
Frulle med mamma på ikea, skoletande utan resultat,
 vette fan om jag kommer kunna gå i mycket annat än flop-flops och foppatofflor numera..
Mer då? Mys med systerbarnen, söta små underbara, lunch med mamma, massa fikande hos syster, solande av magen, som för övrigt inte verkar ha några pigment what so ever..
Avrundade dagen i Degerfors, lyssnandes på 3 karlar som mindes tillbaka.
Kan säga att jag är glad att jag inte kände Jerry då, hade nog fått hjärtinfarkt på honom.
Jag har sett honom skadad några gånger, det gör fruktansvärt ont i mig.
Då verkar det som om det var vardagsmat (eller helgmat).
Men det var ändå kul att få höra om hur dom hållt på. Herregud!

Ja, en toppendag igår helt enkelt.

Idag är jag dock ensam, hemma.
J jobbar till 6. Jag har tråkigt. Men jag har ingen lust med något heller.
Skulle behöva greja i landet, men det är lite mord för ryggen, vilket jag inte orkar med idag.
 Illamåendet gör sitt också, för övrigt.

Så tänk, tänk snart är jag aldrig ensam.
Alltid någon att vara med, prata med, ta hand om, mysa med.


Tänkte avsluta med "på gott och ont", för alltid är det någon som ska tänka negativt.
Men inte jag, inte idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0