2011-04-16

Sådär ja..
Skyltarna är klara, potatisalladen är packeterad i lådor och likaså mockarutorna.
Presenten är inslagen och alkoholen är på plats!
Jag tror jag är klar.
Har Antonfjanton på besök nu, så fort han har åkt ska jag hoppa in i duschen :)
Han har tömt sin spargris, för det är tivoli i stan :P
Han ska försöka vinna en iphone eller en dator.
Ja, trots att vi flera gånger påpekat att det är omöjligt att vinna..

Jag har lyft alldeles förmycket känner jag.
En toalettstol, typ 472kg potatisallad och lådor med öl.
Och så har jag dammsugit, vilken resulterar i att jag står böjd i en dum vinkel under tiden.

Får skylla mig själv, men orkar inte vänta på hjälp med allt..

Som tur är går det över efter en natt, men jag vill ju vara pigg ikväll.
Har förresten försökt hitta ngt att ha på mig.
Vill ju vara snygg (nåja, så gott som det går iaf).
Okej, känna mig snygg iaf :)
Då blir det något tajt, så jag slipper känna mig som en flodhäst :P
Då blir gränsen för att visa lite för mycket väldigt hårfin just nu kan jag känna.

Äsh, så länge jag känner mig bekväm så :)
Ha en bra lördag, skriver lite senare igen för nu ska Anton åka.

Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0