2011-04-10

Har haft en underbar dag!
Varit ute hela dagen tror jag, utemöblerna åkte fram på baksidan också.
Riktigt najs har det varit, det är ju lä där så det blir så skönt jämt :)
Fick besök på em också så har fikat och pratat gott, jättetrevligt :)
Sen åt vi middag ute idag också, på Antons begäran :)
Tråkigt att helgen redan är över dock..

Helgerna går alltid för fort..
Eller som hon säger i reklamen för nåt jävla godis (werthers kanske?) 
"Vår helg kan inte bli för lång"

Näe, har någon någonsin påstått att en (ledig, fri) helg är för lång?
Skulle inte tro det va.

18e bilden: En bild på din fritid.
Jag vet inte denna heller :( Är jag för trött eller?
Min fritid, jaa jag vet inte min fritid. Mina vänner kanske? Ja det får bli det då..


Gruppbild från Tinas fest i januari förra året :)
Sofie saknas.. Nån mer?

vilket tråkigt ämne..

Nåja ny bild imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0