2011-04-08

Inatt drömde jag om Tanten ♥

Vi hade kvar kroppen (nu är hon ju kremerad).
Det hade gått runt ett halvår sen hon gått bort, ja ungefär som det är nu.
Jag satt och klappade lite på henne, precis som jag gjorde hos vet efter att hon tagit sitt sista andetag.
Sen helt plötsligt började det rycka i tassen, och sen började hon andas.
Jag tyckte ju så klart det var jävligt konstigt, men jag struntade i det då jag var för glad för att hon var tillbaka.
Jag tänkte att man läser ju så mycket konstigt som händer runt om i världen.
Skit samma hur, hon var tillbaka.
Det var så jävla verkligt, hon var och såg ut precis som hon gjorde.. Min fina ♥
Det var så sjukt jävla verkligt.


Här är finaste för ganska exakt ett år sen ♥

Jag tror jag nöjer mig så för nu...





Kommentarer
Postat av: Jenny

ååhh tanten <3 Det är läskigt när man drömmer sånna där verkliga drömmar. Gud vilken fin bild på tanten, helt underbar! Med hennes öron i luften, undra vad hon ser där :P Så himla söt och kommer aldrig att glömma henne <3

2011-04-08 @ 11:28:32
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa sötaste tanten <3 Jo hon satte verkligen sina spår, hos nästan alla som träffade henne tror jag :)

2011-04-08 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0