2011-04-07

Nej nu fick jag faktiskt ta och skärpa mig kände jag.

Eftersom vi nu sålt lägenheten så blev det massa kartonger här hemma.
Massa kläder och prylar som jag i princip inte vill ha..
Dom har ju bara stått där i flera år ändå.
Men det är ju fina grejer, och endel fina kläder också.
Och vi är inte så duktiga på att slänga direkt..
Så ska försöka fixa ett bord på loppis här nån lördag framöver.
Så idag har jag sorterat sorterat...

Och tack tjejer för igår, det var riktigt trevligt! Som vanligt :)
En black and white fick jag i mig, med råstekt potatis.
Smarrigt värre!

Idag har jag även fått hem lite kläder som jag köpt, bara mammakläder denna gång.
Två jeanskjolar, ett par långa slappa (sköna) shorts och två toppar.
Har även insett att jag behöver en vårjacka.
Ja men vad bra för utbudet är ju så stort.
Här i stan kunde jag glömma, men nu när jag i princip scannat hela internet börjar det se mörkt ut.
Har hittat nån modell, och den var beige.
Jag ska inte ha beige uptill. Nejnej..

Så, jag tror vi har bokat in Marieberg på lördag.
-Provköra barnvagnar.
-Leta mammajacka.
-Köpa nytt duschmunstycke (!!)
(det har helt plötsligt blivit för tungt och glider ner, vilket på allvar driver mig till vansinne, jag blir galen).


Nu ska jag knata ner till Coop Forum, handla lite innan J slutar tänkte jag :)
Sen ikväll ska jag nog försöka mig på raggmunkar eller potatisplättar.
Ja vilket som blir bra, länge leve potatisten ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0