100 dagar

..tadaa, och såhär ser det ut idag..


Jag ska ju vara gravid ett bra tag till, men tittar man på vart bebisen är
så är det inte sjukt långt kvar som det faktiskt känns som att det är.
Lite galet, lite skrämmande :)

Men det jag ville visa här var att det idag är 100 dagar kvar till bf!
Imorrn är det alltså tvåsiffrigt redan.





Och så vill jag bara förklara att det är vätska i mina fötter.
Alla gravida samlar på sig vätska, vissa mer andra mindre.
Jag har ju samlat på mig "tidigt", men det har inte blivit mer och mer utan
det är som det varit från "början", sen ungefär februari vill säga..
Det värsta är i händerna, då svullnaden trycker nån nerv i handlederna
vilket gör att jag domnar bort i händerna.

Det har tom blivit lindrigare, men värst är det på natten då hela händerna kan domna bort.
Men annars är det höger hand, topparna på pek- lång- och ringfingret
som är bortdomnade i princip hela tiden.
Ibland mer, ibland mindre. Just nu kanppt något :)
Ja, det ville jag bara förklara då det förmodligen är många
som inte vet hur man har det som gravid ;)
Ni borde längta, massor! ;)




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0