saturday morning glory

Tack för era tankar, tror allt det hjälpte för hon vaknade vid 3 inatt (av hostan) och då passade jag på att mata lite. Sen sov hon! Visserligen till typ 6.30* bara men ändå! Och inget gnäll. Så nu är jag lite mer människa. Skönt!

*För visso är jag glad så länge hon inte vill gå upp innan 06, det är förbjudet helt enkelt! Vart är sovmornarna?

Inte en endaste plan för dagen. J jobbar, och så regnar det. Så inge bra promenadväder heller :/ Önskar mycket att jag hade körkort! Blev medbjuden till Red brick ikväll, men det är jag ingen lust med alls. Ser fram emot en filmkväll ;)

Nej nu ska jag göra som Elin och lyxa till det med kaffe och en tidning i lugn ro, för det är lyx!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0