Idag fick Elsa på sig sin alldeles sista 3...

imag1873_1330700 (MMS)

Idag fick Elsa på sig sin alldeles sista 3a på blöjorna. Och som vanligt blir jag töntigast i världen och tänker på att hennes första halvår aldrig mer kommer tillbaka. Gjorde jag allt jag tänkt? Blev det som jag ville? Har jag uppskattat tiden? Etc etc.. Inte kan det bara vara jag som är sånhär? Herregud (varning för ranelid) vilket mirakel (som f.ö förstört mirakel och kärlek litegrann) det är att ha barn, vilken kärlek, mitt egna lilla barn. Som jag tagit till världen. Förlåt vilken tönt jag är jag vet :P


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är inte tönt, du är mamma!

2012-03-02 @ 17:54:21
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Elenore

Du är absolut inte ensam, är likadan. Tycker också det nästan är lite vemodigt när det är dags för en ny storlek på kläder eller blöjor :-/ Knäppa morsor redan ;-)

2012-03-02 @ 20:32:05
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0