mat

Jag tyckte att det var ganska jobbigt med mat till Elsa.
Var rädd att "göra fel" helt enkelt. Ge något man inte får, missa att ge annat som hon borde få i sig.
Men det är ju faktiskt inte speciellt svårt. När jag insåg att hon faktiskt får äta bitar.
Idag äter hon våran mat, utan salt, och det ska vara små bitar, tvärvägrar mat i pureform.
Men frukter får hon i sig i både pureer och på vanligt vis.



Kom över denna, och den fick mig att förstå lite att det faktiskt inte är läskigt - tvärtom!
Så ville dela med mig av den till er andra med bebisar under året.
Kanske kan hjälpa någon :)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Tack för tipset! Ska kolla på filmen senare när jag inte ligger bredvid en sovande lilleman :-)

2012-04-12 @ 13:19:00
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0